Followers

Wednesday, April 20, 2011

Serai, Empire Gallery Subang

Aku kan tengah ngidam (bukan pregnant ye tapi mengade) nak makan Red Velvet Cake..yang aku tau dekat Empire ade satu kedai ni jual..tapi tu aku update nanti ok..dan sebab kawan-kawan aku sangat prihatin keinginan aku nak makan kek tu, so Khalida ajak lak pergi situ..kalau sorang-sorang tak best la kan..tapi kek tu kiteorang beli as desert..

Jadi, untuk lunch meal..kiteorang pilih makan dekat Serai..cantik kedai dia..environment pun nice..ala-ala English Garden pun ade..

Serai

Kawan Jalan-jalan Cari Makan..syiokk kalau keluar dengan Khalida ni..hihi

Serai Platter: RM25.00..A..sedappp
Ade sotong, ayam & kambing in 1 set..

Seafood Spageti: RM20++..A jugak
Khalida punye tapi aku cilok sikit la..=p

Aku yang tak sabar nak makan..konon je on diet..tapi habis gak..haha

Overall, makanan dekat kedai ni sedap la (tengok la hargenye kan) tapi untuk orang macam aku ni..makan sekali sebulan boleh lah..nak makan hari-hari or tiap-tiap minggu tak mampu la..kalau ade special occasion pun menarik gak celebrate kat sini..staff & owner restoren ni pun ok sangat..

Restoren ni dekat Level LG..depan The Loaf, sederet dengan Tarbush, Nyonya Kitchen..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment