Followers

Tuesday, May 17, 2011

Restoran Mohd Chan Abdullah, Seksyen 15

Mak saya datang Shah Alam weekend lepas smpena abang saya konvo..malam tu mak ajak dinner dengan tunang saya sebab mak tak pernah lagi jumpa depan-depan dengan tunang saya..

Kiteorang pilih makan dekat restoran Mohd Chan Abdullah di Seksyen 15, Shah Alam..actually dua malam sebelum tu saya dah pergi makan dekat sini tapi tak bawak camera lak time tu..tapi untuk dinner malam ni saya dah bawak siap-siap dah..hihi..


 Restoran ni sangat ok..
dalamnye pun cantik tapi orang memang ramai la..
siap tak cukup tempat la..


Antara selection menu yang ada..

What we had that night?
 Baby Kailan Sos Tiram
RM13

Tom yam Seafood Campur Soup
RM10-size kecik

 Ni tengah tunggu bakal menantu on da way

Main dish - siakap 3 rase..
sedap tapi macam selalu mak saya cakap, dia pun pandai masak camni..haha..
tapi tak pernah lak saya makan dia masak..=p
RM38


Total = RM70++
Mak saya belanja sebab kami berdua dah pokai..
Thanks banyak-banyak mak..overall A untuk semua yang ada dekat kedai ni..

Malynn:)

2 comments:

  1. Ha itula orang nak tanya tadi tapi lupa.. Sedap baguslah.. Lama tak menunggu?

    ReplyDelete
  2. lame gak la sbb cam ramai sgt org tp servis semua mmg bgus la..

    ReplyDelete