Followers

Tuesday, May 10, 2011

Saya Tak Boleh Puaskan Hati Semua Orang..

Ye saya hidup kat dunia ni sebagai anak, adik, kakak, kekasih, kawan, pekerja,orang ramai, dan yang utama hamba Allah..

Ntah..lately ni macam banyak betul benda jadi yang mane semuanye melibatkan menjaga hati orang lain sampai hati saya sendiri tak terjaga dah..
Banyak saya korban untuk orang lain tapi diri saya tak dapat ape-ape..

This is just a frustated entry yang buat saya rase nak menyorok kan diri di tempat orang tak kacau dan tak ada handphone coverage and so on..

*Dah dapat 2-3 call tanya pasal coklat...hope dapat la order nanti..aminnn..

Malynn:l

2 comments:

  1. Coklatnya kamu guna coklat jenama apa? Sedap tak?

    ReplyDelete
  2. beryls or kalo ade stock selbourne..org rase ok la..tnye abu n kwn2 dia pun ckp sedap..

    ReplyDelete