Followers

Monday, July 18, 2011

Ni Yang Saya Menyampah Ni..

Kenape aku menyampah??
Macam ni ceritenye..dulu aku pernah kerja dekat IMU lebih kurang 6bulan lebih gak la..mase tu baru habis belajar kat UKM..kerja pun as Temperory Clerk je..tak pe..dan aku selalu kene transfer department, ikut mane department yang ada kosong la kan..

Then aku pun berkawan lah dengan akak-akak kat situ..ye, aku paling muda..hihi

Pastu dah dapat kerja lain..aku pun blah la dari situ..aku pun dah lost contact dengan diaorang..tapi still la friends dekat FB semua cume tak la tegur-tegur..

Now kan aku ade buat business coklat dan jar doorgift kan..
Aku promote dekat FB dan abang aku pun tolong promote jugak la..

Dan tadi tetibe akak sorang ni call aku..(akak mase kat IMU dulu la)..
Tanye-tanye harga jar tu berape..coklat tu berape..ambik dekat mane semua..actually ade dua orang akak ye..pakat-pakat mengada nak kene kan orang..
Ingatkan nak beli lah..last2 boleh mintak address kilang jar tu..dia nak buat sendiri..
Bukan aku kedekut..masalahnye aku nak berniaga..kalau semua aku bagitau..habis tu aku nak buat duit macamane..nak best lagi siap post kat wall aku tanye mane nak beli direct benda-benda tu..

Macam kes abang aku promote coklat hari tu lah..siap mintak resepi..
Nilah susahnye kalau ade orang-orang macamni..tak ada nak fikir benda-benda yang kene P&C kan kalau tengok orang tu nak berniaga..

So, conclusion nye aku end kan lah conversation tu..dengan tak jawab ape-ape dan delete semua post tu..dah 3 tahun lebih tak tegur, tetibe tegur and buat aku menyampah camni..emmm..

Malynn:(

1 comment:

  1. Jangan layan dan unfriend terus.. Itu bukan kawan namanya..

    ReplyDelete