Followers

Saturday, July 30, 2011

Sebab Saya Baik, Saya Kene Tipu

Saya ni bukan lah baik sangat..kadang-kadang tu saya buat gak la jahat..huhu..tak taubat pun lagi..huhu
Ok straight to the point..aku ni kalau bercinta memang sepenuh hati..kirenye aku sayang betul-betul la..tapi last-last kene tipu jugak..sedih kan..ingat sayang kat aku betul-betul tapi rupe-rupenye dia ada orang lain dan aku ni just like his spare part je..hukhuk..

Tak curang pun kene tipu jugak..bukan sekali tapi dua kali macam tu..
Tapi tak pe..aku berpegang kepada janji yang mane kalau kite buat orang..nanti orang buat kite balik kan..tambah-tambah sekarang ni semua bayar cash je..

Pastu sebab aku ni baik dan lemah lembut..wekkk..orang senang-senang je pijak kepala aku..macam kerja..sesuka hati je suruh pergi sane sini walaupun itu bukan kerja aku..hukhuk..

Kalau aku beli barang pun, orang senang-senang tipu aku..sedihnye aku..jadi baik pun salah..hukhuk lagi..

Malynn:(

No comments:

Post a Comment