Followers

Sunday, July 17, 2011

Zoo Negara Selepas 20 Tahun

Last week lepas balik dari Genting, on da way tu kan lalu dekat Zoo Negara..so, aku dengan secara tetibe cakap "Jom pergi Zoo"..ntah ape ntah angin nak pergi Zoo..

Sebenarnye, first and last aku pergi Zoo ialah waktu aku Tadika..meaning 20 tahun yang lalu..dan hari ni, aku menjejak kan kaki kembali ke Zoo ni..maybe ade binatang ni yang aku tengok dulu dan masih ade lagi sampai hari ni..



Cepat-cepat tengok badak..

Burung tu cantik sangat..burung raja udang kot namenye..

Ni tapir..

Biase lah kalau nak masuk tempat-tempat macam ni mesti kene tag..
AAA untuk Adult..dulu saya pergi CCC untuk children..=p

Oh, maybe kite pernah bertemu suatu mase dulu..
tapi kura-kura ni dah tua..tak larat nak angkat badan dia yang berat tu..

Ehhh..giraffe..nak tangkap gambar dengan Giraffe..

Oh bear yang sangat comel..
kat rumah dah ada sekor..nak bawak yang ni balik, boleh??
Dia nak makanan, tu yang dia sampai diri2 ni tapi aku tak bawa makanan ape-ape..
kesiannye kat dia..

Overall aku memang excited sangat pergi Zoo ni..suke sangat..aku pun macam budak-budak jugak..tau binatang tu wujud tapi tak la jumpe diaorang hari-hari kan..banyak lagi binatang lain dekat Zoo ni..
Kalau bawak budak-budak lagi diaorang suke kan..aku yang besar ni pun excited lebih-lebih ni kan budak-budak..haha..

Sekarang ade 10% off untuk tiket..harga biase RM20 (exclude Serangga & Butterfly Park) and RM25 untuk semua park..ok, pergi tau jangan tak pergi lak..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment