Followers

Thursday, September 22, 2011

Contact Lens

Saya tidak memakai cermin mata..jadinye saya juga tidak memakai contact lens..

Tapi sebab nak kahwin, nak gambar jadi cantik dan memang nak nampak cantik di hari bahagia..

Saya pun membeli sepasang contact lens..beli pun dari Groupon Malaysia..dapat 50% off..hihi..sebab dah tau tak pakai dah contact lens tu lepas kahwin nanti..

Balik tu, terus semangat nak pakai..tak ade orang ajar pun..pandai-pandai sendiri la..akhirnye dekat setengah jam, baru berjaya memasukkan satu contact lens didalam mate sebelah kanan..

Tapi saya ambil color Grey..so, tak nampak sangat..just nampak anak mate lebih hitam berbanding yang ori color brown..dan anak mate nampak lebih besar..


Cube nak pakai mate sebelah kiri lak..tapi tak berjaya..haha..nanti saya cube lagi ye..=p

Malynn:)

No comments:

Post a Comment