Followers

Friday, September 23, 2011

Tak Susah Nak Jadi Romantik

Orang selalu cakap yang orang Malaysia ni kurang romantik..terutamanye lelaki..

Emmm..memang betul pun..hahaha

Bagi aku, aku pun tak lah romantik..tapi sesekali nak romantik ape salahnye..kosnye pun sikit je..tak sampai RM10 tapi boleh buat benda yang bermakna untuk seseorang yang kita sayang tu..

Contohnnye..bagi kad yang ada gambar-gambar kenangan kite bersama orang tersebut..

Kalau yang rajin Google tu, banyak application free untuk buat benda ni..

Macam aku, aku edit all these things dekat Picnik.com..orang yang bukan background IT macam aku ni pun boleh hasilkan satu kad yang cantik dan bermakna macam dekat bawah ni..hikhik


Cost:
Editing -  0.00
Print - 6.00
Packing - 3.00
Total: 9.00
Kurang dari RM10 kan..=)

Yang penting ikhlas dari hati tapi tak tau lah kalau orang yang korang sayang tu jenis demanding..nak hadiah Coach, Gucci je..tu tak dapat lah den nak nolong.. =p

Malynn:)

No comments:

Post a Comment