Followers

Thursday, October 20, 2011

Penghargaan Buat Sahabat

Aku tak ramai kawan..kawan baik la..kawan gitu-gitu ramai la..
Kawan yang untuk berkongsi perasaan, susah senang semua..tak ramai..

Salah seorang GFF aku ialah Ariza Othman..
Aku pun lupe macamane aku boleh baik dengan dia tapi dia ni coursemate mase aku dekat UKM dulu..



Lepas grad baru kiteorang baik..
Pergi jalan-jalan..spend time together kadang-kadang..bile dah kerja, tak banyak mase boleh spend tapi still ade mase berkualiti bersama..

Kawan-kawan baik aku yang lain lak ramai dah ade komitmen sendiri..aku pun tak faham..kadang-kadang tak contact langsung pun cuma time penting-penting macam birthday ke..tu baru wish..
Nak gather-gather pun dah tak ade dah..mase aku kahwin pun ramai tak datang..

Ariza ni kirenye tau banyak benda lah..banyak gak citer aku bagitau dia..
But now aku dah kahwin, dia pun akan kahwin bulan 12 ni..jadinye lepas ni masing-masing buat hal sendiri lah..dia pun akan pindah Kedah ikut husband dia..alamat ntah tahun bile la nak jumpe balik..

Ape pun, aku sangat menghargai persahabatan kami walau kadang-kadang ade gaduh dan tak bersefahaman..i'm gonna miss all the moments that we had been through together..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment