Followers

Sunday, October 16, 2011

Sejarah 7hb Okt 2011..Alhamdulillah

Saya selamat diijabkabulkan bersama pasangan saya pada tarikh 7hb Oktober 2011, jam 5.40pm dirumah parents saya di Felda Gunung Besout 1, Sungkai Perak..dengan sekali lafaz je..

Alhamdulillah, semua berjalan lancar seperti yang dirancang..
Mase kenduri tu hari-hari hujan tapi everytime hujan ialah sebelum & selepas majlis..so, tak mengganggu majlis..kirenye hujan rahmat..alhamdulillah..

Sebelum nikah, kadi tu bagi penerangan dan macam nasihat-nasihat sebelum berumahtangga..
Panjang gak la..kadi pun serius semacam je..oh, bapak saya yang nikahkan saya..






Aku sedih tak?..sedih, nangis kuat-kuat lagi..hihi
Tak la..aku tak nangis pun..percaye tak?
Even aku tak rase nervous sangat pun..aku rase cam Abu Yazid boleh buat dan kami cam relax je nak menempuh saat itu..

Alhamdulillah..selesai..

So, aku happy je sebelum dan selepas majlis..kalau boleh, memang lah nak tunjuk rase sedih tu..tapi memang tak ade sedih-sedihnye..sedih sikit je.. =)

Mas kahwin

Cium tangan suami

Forehead kiss

Now, we're husband & wife

Family Mentua


My family

Alhamdulillah, part paling penting dah settled...

To Be Continued...

Malynn:)

1 comment: