Followers

Sunday, October 30, 2011

Suatu Petang

Hujan turun dengan lebat nye..guruh gemuruh sampai bekalan elektrik terputus sebentar..

Pergi keluar bilik menyidai kain yang baru dibasuh sambil memerhatikan hujan yang semakin lebat..

Auntie bilik depan keluar dan tanye, "Tunggu suami ye, suami tak balik lagi ke?"

Saya pun jawab, " Dia kerja hari ni..balik lambat.."

Auntie cakap, "InsyaAllah, tak ade ape-ape..selamat la dia balik nanti.."

Saya cakap dalam hati, " Aiik auntie, saya tak terpikir pun pasal suami saya..saya hanya takut hujan lebat guruh-guruh je..suami saya tu saya tau je bile dia habis kerja nanti dia balik lah..buat ape nak risau-risau?"

Motif: Saya tak kisah pun suami saya nak balik lambat asal kan dia balik lambat sebab buat kerja or gi lepak-lepak dengan kawan dia with my permission..saya bukan isteri queen control or old fashion yang nak suami balik on time dan lepak kat rumah je sepanjang mase.. kene lah ade tolenrasi..:)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment