Followers

Thursday, November 17, 2011

Mengigau

Hari-hari bangun pagi, husband saya akan report "Yang, malam tadi syg ngigau"..

Hari-hari lak tu report..malu saya..hukhuk

Tapi rasenye dari zaman bujang pun saya mengigau jugak..tapi sebab dulu saya tidur sorang-sorang, tak ade la orang yang nak report..Pernah sekali je, akak ex-rumah sewa saya tumpang tidur kat bilik saya..lepas tu dia cakap "ina ngigau malam tadi"..

Ni memang habit kot..nasib tak mendengkur kan...

Ade jugak yang macam saya ingat..sebab mase ngigau tu saya cam sedar-sedar ayam jugak..saya cakap kat mak saya "eh, salah orang lak.."

Ade jugak yang husband saya cerita saya just mumbling je..pagi tadi lak saya cakap "jangan,jangan,jangan"..
dia pun risau kot ape la yang wife dia mimpikan ni..tapi saya tak ingat lak saya mimpi ape malam tadi..

Tapi hopefully saye tak ada sebut name-name ex-ex saye or lelaki lain kan..nanti tak pasal-pasal, tidur bawah katil..=p

Malynn:P

No comments:

Post a Comment