Followers

Monday, November 28, 2011

Stress & Kuat Makan

Tak tahu kenape lately ni aku selalu sangat stress..

Tak boleh ade silap sikit, sure aku akan stress..dulu aku rase aku cool je..banyak je benda aku boleh tolerate..tapi sekarang ni memang tak boleh..stress sangat-sangat..

Adakah simptom2 ni..???

Aku tak mabuk, tapi aku kuat makan dan kedekut makanan dengan orang lain sampai mak aku nak makan manggis pun aku tak bagi selagi aku tak makan..buruk perangai kan..dulu aku ok je..hukhuk..dan aku juga masih aktif untuk pergi outstation dan keluar jumpe customer..

Dan sebab stress ni jugak aku senang naik angin dan nak marah dengan orang lain..muke 14 aku pun selalu je aku tunjuk kat orang..tak selesa macam ni tapi nak buat camne..automatik jadi..

Malynn:(

No comments:

Post a Comment