Followers

Friday, December 30, 2011

Azam 2012

Dah nak habis dah 2011..cepat je mase berlalu..
Ok, ni azam aku untuk 2011..tiap-tiap tahun kene lah buat azam kan sebab nak motivate diri sendiri..

"Untuk 2011 ni, aku harap kehidupan aku lebih baik..rezeki lebih..dan dapat beli rumah dan kereta yang diimpikan..aminn..

Juga harap di pertemukan jodoh cepat..dan diberi kebahagiaan dunia dan akhirat..Aminn "

Kirenye, most of azam tahun ni dah tercapai..siap dapat extra lagi..
Tahun ni juga banyak kenangan suke duke dalam hidup aku..dan tahun ni juga aku ambil step yang mengubah status & hidup aku..
 
Tahun ni aku tunang, kahwin dan pregnant (nilah yang extranye)..hihi..dapat beli rumah & pindah rumah baru..
 
Yang tak dapat, nak tukar kereta baru je lagi..untuk kebahagiaan, so far so good..masih menyesuaikan diri dengan kehidupan baru, tempat tinggal baru..
 
Jadi, untuk 2012, azam aku:
 
1) Nak kerja sungguh-sungguh..nak buat sales banyak-banyak..so dapat duit lebih boleh lah bayar hutang yang berlambak tu..tak sabar nak hidup bebas hutang..lagipun nak tambah sorang lagi ni..
 
2) Nak fully furnished rumah..sekarang ni hanye ade benda-benda basic je..
 
3) Nak kumpul duit untuk baby yang coming soon ni..hope ade la rezeki dia..boleh la beli barang best2 untuk dia nanti..
 
4) Nak jadi ibu yang baik..isteri yang baik jugak..hikhik
 
5) Nak tukar kereta..nak tukar kereta..nak tukar kereta..
 
Tu je kot..nak azam gi jalan-jalan pun tak boleh sebab badan dah start nak memberat ni..so, maybe 2013 boleh plan untuk jalan-jalan..tahun 2012 more for family not for myself only..
 
Bye-bye 2011..terima kasih untuk semua kenangan indah tahun ni..

*i'm missing someone sampai mimpi-mimpi..almost 10months tak jumpe..suddenly Allah pertemukan kami walaupun untuk sesaat..alhamdulillah..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment