Followers

Monday, December 12, 2011

Rasa Dihargai

Hari jumaat lepas, date with Azzah, Siti & Siti 4.0 dekat Pak Li Kopitiam..sebab nak date same-same, sebab aku rindu dekat diaorang..seriously..the day before tu, Siti 4.0 call aku wish congratz dan ramai kat belakang pun wish sekali..kiteorang close sebenarnye..jadinye suasane riuh rendah macam tu buat aku rindu dekat diaorang..lagi-lagi dulu selalu keluar lunch ramai-ramai..sembang-sembang..compared dengan company aku sekarang, memang bosan la..semua buat hal masing-masing lagipun ade berape kerat je kat company ni..

Dan yang best tu, Azzah bagi ni untuk mom to be ni..hikhik..




Apa yang best lagi, we all selalu appreciated each other..kalau time birthday tu semua keluar makan dan beli kek semua..kalau ade ape-ape pun, selalu mesti bawak something jugak..benda-benda ni nampak kecil je tapi maknenye besar..thanks semua..still rindu lagi sebab ade ramai lagi yang tak join hari tu..jadinye, insyaAllah nanti aku dah pindah rumah, boleh lah buat gathering ramai-ramai dan doa selamat sekali dekat rumah tu nanti..aminnn

Malynn:)

No comments:

Post a Comment