Followers

Monday, January 9, 2012

BerSeri-Seri

Sejak aku pregnant ni, boleh dikatakan mane-mane aku pergi walaupun tak lah kemana-mane pun sekadar ke kedai, ke Cameron Highlands hari tu dan membeli barang-barang keperluan di Tesco..aku rase ramai je orang nak tegur aku..especially lelaki..

Tanye aku macam-macam..dan yang bestnye diaorang semua assumed aku tak kahwin lagi..siap cakap "Oh, duduk sini dengan adik ye"..huahaha..nasib aku ni isteri sedar diri..dan jawab, tak la "Dengan husband saya la.."..=p

Pastu semua panggil aku Cik, tak panggil aku Puan pun..panggil aku Adik dan bukan Kakak macam mase aku single dulu..padahal perut aku ni dah nampak ke depan dah..dan respond untuk menegur aku adalah lagi ramai dari mase aku single..

Mungkin ni kot seri orang mengandung..jadi extra lawa & kiut..huahaha..sila muntah..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment