Followers

Thursday, January 12, 2012

My Small Little Caliph -13 weeks

Awal bulan hari tu pergi monthly check up dekat Az-Zahrah..
Ok, kirenye every month benda yang aku tunggu-tunggu adalah nak pergi tengok baby ni..walaupun hari-hari dia ada dalam perut ni tapi aku tak leh nampak dia..
Nak rasa dia pun tak boleh sebab tak rase pun lagi dia gerak-gerak..


See..hari tu dia seketul je tapi kali ni dia dah ade kepala, tangan, kaki, dan perut yang buncit sikit tu..hihi
Excited tapi aku gi check up hari tu Doktor lain yang check bukan Doktor first check up tu..yang ni macam garang dan malas nak layan..so excited pun diam-diam jelah..kalau Dr.Emi hari tu layan gak la excited feeling sama-sama..huhu

Pastu berat aku naik 3kg within 1 month..max weight per month..patut lah aku rase semua dah mengembang je..pipi kembang..part-part lain tu jangan cakap lah kan..tapi ni aku dah cuba kurangkan makan apa yang patut..makan buah pun banyak gak sekarang..tapi aku tak minum susu..dari dulu lagi aku tak suka minum susu..so, sekarang pun aku tak nak minum susu..azab ok..so, Doktor bagi pil Calsium..

Next visit, 1/2/2012 nanti..ingat nak pergi Klinik Kesihatan Puchong lak sebab nak buka buku kat Government so nanti senang ape-ape jadi nak beranak kat Government senang dan bak kata officemate aku nanti anak aku nak ambil injection apa-apa..free je..

Hope anak mama ni sihat, mama pun sihat..dan semua berjalan lancar..anak mama nanti jadi anak yang baik, soleh, pandai dan berjaya dunia & akhirat ye..

Dan aku pun dah mula pakai ni lotion ni..sebab dah banyak garis-garis keluar dah..



Mahal giler lotion ni..hukhuk

Malynn:)

*P/S: Ramai kawan-kawan aku pun pregnant juga..so, nanti semua anak sebaya je..cam best pun ye jugak.. :)

No comments:

Post a Comment