Followers

Tuesday, March 20, 2012

1 Hari 1 Resepi

Tengah masak-masak untuk makan malam, En Suami balik dan bagi buku ni..


Yeahhh..suka..dah lama aku cari buku ni..tapi tak jumpa..buku resepi Chef Hanieliza..aku ada beli yang untuk Senangnya Memasak Sambal & Sos dan Senangnya Memasak Ayam..ingat nak tambah koleksi lagi..
Yelah, orang baru nak belajar memasak..hikhik..
Sekali dah dapat buku ni, jimat..tak payah nak beli buku yang satu koleksi satu buku tu lagi..
Semua dah ada dalam ni..

Jadinya, hari-hari boleh lah masak 1 jenis..selama 365 hari..tak lah bosan..hihi..tapi setakat ni aku baru try Ayam Goreng Berempah je..ok lah rasanya..yang lain aku masak ikut resepi aku sendiri..malas nak tengok-tengok buku lagi..=p



Malynn:)

3 comments:

  1. Pada orang ayam goreng berempah tu memang 100% jadi.. Lupa nak ambik resipi hari tu..

    ReplyDelete
  2. kalau nak resepi nanti bagitau orang..

    ReplyDelete
  3. Salam..
    terimakasih kerana membeli buku kakliza..
    selamat mencuba resipi dalam buku ini dan semoga berjaya

    ReplyDelete