Followers

Wednesday, March 21, 2012

Dapat Hadiah Kahwin Lagi


Walaupun dah masuk 5 bulan lebih kahwin, alhamdulillah still dapat hadiah daripada orang-orang yang berjanji nak bagi hadiah tapi kena tunggu bonus dulu..tak apa..biar lambat asal dapat..hihi

Hadiah microwave tu abang ipar aku bagi..tu dia bagi lepas dapat bonus dari RHB..terima kasih abang kamil & kak ely..walaupun aku nak kipas siling yang ada remote control dan cantik tapi dah dia nak bagi yang ni..alhamdulillah..aku terima..

Yang mixer tu abang aku yang bagi..terima kasih Lie & Kak Liza..ni memang aku akan guna sebab konon-konon nak expand business buat kek pulak walaupun dah tentu aku selalu buat kek tak jadi..hahahaha..
Oven dah ada..jadinya oven coupled dengan mixer ni, dapat lah aku buat kek yang sedap nanti..=p

Malynn:)

No comments:

Post a Comment