Followers

Tuesday, April 17, 2012

Kemurungan

Aku sedang mengalami kemurungan sekarang..malas nak buat apa-apa..

Order coklat yang orang tempah pun tak siap-siap lagi..asyik bertangguh je nak buat..

Nak masak, kemas rumah, basuh kain pun malas..kadang-kadang aku tengok je..kadang-kadang paksa jugak buat..

Nak makan pun aku malas jugak..

Badan lak rasa penat yang amat walaupun aku tak ada buat apa-apa..

Tetiba pulak nanti, rasa sedih nak nangis..

Kaki alhamdulillah, getting better maybe sebab baby pun dah besar dan nak masuk 3rd trimester but emotional lak problem sekarang..

Mungkin sebab aku banyak sangat fikir..

Fikir pasal nak booking hospital nak bersalin (tak settle lagi sebab tak dapat reference letter dari KK Puchong), nursery baby sebab semua yang aku tanya semua dah full untuk baby..boleh?..ramai sangat baby tahun ni kot..

Fikir pasal duit..fikir pasal kerja..rasa nak berhenti je..serius..aku pergi kerja pun macam apa je..buat kerja..hati tak ada..tak tahu mana pergi semangat aku dah..tapi kalau berhenti kerja siapa nak bayar hutang aku yang berlambak tu..meaning hutang PTPTN, rumah, kereta kan..semua pun hutang..

Ntah la..i'm down now..

Malynn:(

No comments:

Post a Comment