Followers

Thursday, April 5, 2012

Tarbush Sunway Pyramid


"Dah lama tak pergi makan sedap-sedap.."

Ecececeh..buat ayat sedih sebelum melangkah ke Sunway Pyramid melepaskan mengidam nasi kat Tarbush..=p

Semalam lepas deliver chocolate untuk one of my bestie yang akan kahwin hari ni..terus ke Sunway Pyramid..
Cadangnya nak pergi tengok wayang tapi sebab kaki aku tak boleh nak jalan jauh-jauh..just pergi makan dan survey baju je..tu pun kene stop 2-3x kali sebab urat kaki aku dah tegang..

Sampai dekat Tarbush, order Maklouba Chicken & Arayes Chicken..lamb pun ada juga untuk siapa-siapa peminat lamb..


Kami

Fresh Juice Honey Dew & Mango - RM12.90each

Arayes Chicken - RM20.00
Macam roti pita tapi garing dan ayam dalam tu sedap..

Maklouba Chicken - RM25.00
Nasi moist, dan ayam tender sangat..
Portion agak besar..boleh share 2 orang..

Total harga semalam dalam RM70++..service charge 10%..

Ni saya dan baby saya dah 26 minggu..

Suka betul makan nasi Arab ataupun beriani..hope muka baby saya pun ala-ala Arab nanti..=p

Malynn:)

No comments:

Post a Comment