Followers

Wednesday, July 4, 2012

Kenapa tak update blog?

Walaupun ada Unifi dekat rumah, aku adalah sangat malas nak update blog..bukan tak Ada cerita tapi sebab aku tak ada device yang best untuk update blog ni.. Yang ada, iPad..tapi aku tak suka guna iPad untuk update blog sebab selalu tukar words yang aku taip jadi dia punya words yang dah setting..asyik kene delete and retype..penat.. Nak bawak balik laptop hari2..pun malas sebab ade problem nak connect dengan wifi dekat rumah ni.. Lagipun ni mase berhibernasi aku sebelum bersalin.baby pun macam tak nak keluar je lagi..plus aku having a problem yang baby aku oversize..doktor pun ade cakap "if u have a problem to deliver by normal, u may go for the czer"..dah kene fikir lagi.. But aku try my best cam mane nanti..apa yg penting sekarang aku nak menyepikan diri dan makan apa yg teringin sebelum kene panting 40hari..huhu Malynn:)

1 comment:

  1. Tukarlah setting dekat ipad tu. Something pasal word. General setting kalau tak silap

    ReplyDelete