Followers

Wednesday, November 21, 2012

Typical Malaysian: AES

Isu AES sebab kat malaysia ada macam-macam isu..

Aku sekarang ni banyak ulang alik Bangi, atau UPM..jadi kalau dari rumah straight masuk SKVE untuk ke area tu..

Kalau siapa-siapa yang selalu lalu situ, lepas masuk LDP nampak Shell sebelah kiri..dan area Shell tu ada satu AES..
Mula-mula, aku pun tak tahu tapi husband aku bagitau..
Dan a few times gak la nampak pancaran cahaya dari AES tu..

Jadinya, everytime lalu situ mesti aku akan pastikan speed adalah 80km/hr..dan duduk dekat lane tengah..

Ingatkan aku sorang je buat sebab selalu kat SKVE tu aku akan speed sampai 140km/hr, lepas tu terus drop ke 80km/hr..

Rupa-rupanya, kalau korang lalu situ nanti cuba korang perhatikan yang kebanyakan kereta akan slow down dan tukar lane tengah..dan lepas je dari AES tu, semua akan pecut balik..hahaha

Ingat AES tu je pandai, orang Malaysia lagi pandai la..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment