Followers

Wednesday, February 27, 2013

Tumit Tinggi

Aku adalah seorang yang simple..sangat simple..
Which aku tak bergaya, tak bermekap dan suka pakai slipper..
Even pergi shopping complex high standard pun aku pakai slipper..

Sebab aku nak berjalan nanti senang..jalan lama-lama pun ok..tak adalah sakit kaki..

Tapi bila kadang-kadang waktu kerja, aku kena lah menarik sikit sebab nak jumpa customer..

Habis-habis, aku touch up muka dengan tambah lipstick sikit..

Dan aku akan pastikan aku pakai kasut yang bertumit..ada yang 2 inch dan 3 inch..



Aku rasa bila pakai kasut tumit tinggi ni menjadikan aku lebih confident, berketrampilan..dan bergaya sikit lah..jalan pun lebih teratur..

Dan bila confident, customer tengok pun suka..

Siapa-siapa yang kurang keyakinan diri tu, cuba lah pakai kasut tinggi..mana tau kalau berkesa untuk menambah keyakinan!!

-Malynn-

1 comment:

  1. my feveret...tapi lepas tu komplen saket pinggang..hhehehe

    ReplyDelete