Followers

Monday, March 4, 2013

Bangla Yang Lurus Sangatttttt

Tadi aku pergi hantar banner dekat office principal aku..
Selalu memang ada reserved parking untuk siapa-siapa yang nak pergi office tu..sebab office ni dekat Uptown Damansara..dan kalau orang dah biasa area ni memang tahu hectic nya nak cari parking kat area tu..
That's why office principal tu memang sediakan parking..

Jadinya, tadi aku nak park kat reseved parking tu lah..

Sekali guard Bangla tu tak bagi..dia cakap tu reserved parking..
Ye, aku tahu..dan aku cakap "Tu untuk A****** parking kan..saya nak pergi situ..dulu saya datang pun saya park kat situ"..
Tapi Bangla ni still cakap "Tak boleh..kereta awak tak ada tulis reserved pun..nanti saya kena marah.."..

Aku bengang..aku park je kat situ..dia marah..hahahaha..
Peduli apa aku kan..lurus sangat dan orang cakap benda sama berkali-kali pun tak faham-faham jugak..
Spoiled my mood je..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment