Followers

Sunday, April 7, 2013

Girls Day Out

Mak aku duduk sini dekat 2 minggu hari tu..
Sian dia bosan duduk kampung sorang-sorang, jadi bawak lah dia datang sini..

Lagi pun hari tu pengasuh Adam cuti seminggu..jadinya minta dia tolong jagakan Adam..

Dan upahnya, Jumaat lepas marilah kita berjalan-jalan dan berfacial..

Pergi SPA dekat Bangi, SPA Aishah Radhiah..jumpa SPA ni lepas baca blog "Fatin Liyana"..

The customers

Interior

After Service

Pakej yang ditawarkan

Komen: Mak aku cakap lama sangat (about 1 1/2 hours)..lenguh badan-badan dia baring..nasib lepas tu orang tu urut bahu, kepala..sedap la rasa..
Adik aku sibuk nak facial jugak lepas tu complaint macam-macam..hahaha

-Malynn-

4 comments:

  1. tak tahu la khalida sebab kite tak buat, mak n adik kite yang buat..tengok macam ok..

    ReplyDelete