Followers

Tuesday, April 16, 2013

Sumpahan

Minggu lepas aku kena sumpahan..huhu

Start bila abang aku nak transfer duit peninggalan arwah bapak aku ke akaun Maybank aku tapi tak lepas-lepas..

Once dah berjaya, ok happy..dan segera pergi bank sebab nak bank in dalam ASB..ok, done..

Rushing-rushing balik rumah, masak..sebab selalu masak dulu lepas tu baru ambik Adam..jadinya aku park je kereta kt luar..
Sekali Abu balik cakap nak park van dia..so, aku pun ke depan kan kereta dan seret sekali pintu van dia..
Habis lah kemek pintu kereta..
Berlakulah drama airmata sebab kena marah and so on sambil nampak duit melayang-layang terbang depan mata..

Nilah sumpahan tak boleh ada duit lebih sikit, mula lah ada jalan nak keluarkan nya..

Esoknya, pergi kedai ketuk & cat kereta..nasib uncle kedai tu baik..dapatlah harga yang reasonable..
Dan juga dia bagi pinjam kereta untuk pergi office (walaupun kereta tu nak tercabut sana sini..ketawa-ketawa aku bawak kereta tu..hahaha)..

Oh, sebelum tu aku pergi settlekan hal dekat UPM..kebetulan nak makan..ambil lah lontong..sekali ada siapa ntah yang baik hati bagi RM100 dekat cashier dan dia cakap dia belanja semua orang kat situ..termasuk aku..Alhamdulillah, moga murah rezeki orang tu..Aminnn..

Ok, sambung..lepas hantar kereta..pergi makan dekat Pecel Lela Lela dengan Khalida..nyum2..
sejuk sikit hati sebab hari ni sumpahan dah terlaksana dengan bagi duit dekat uncle kedai ketuk tadi tu..

Dan Sabtu, nak sedapkan hati sebab dari duit tu kene sumpah lagi..baik aku beli sesuatu yang worth to buy..
Jadinya belilah barang kat bawah ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadaaaaa... ^_^

Suka sangat..hikhik
Sebab dapat duit pusaka, aku pun beli lah barang yang boleh jadi harta pusaka untuk anak-anak aku nanti..

Hope sumpahan dah habis dan boleh simpan duit balik..

-Malynn-


1 comment: