Followers

Tuesday, May 7, 2013

Iron Man 3!!!!



Best sangat-sangat..thumbs up..

Dulu aku tengok preview dia macam Tony Starks tu tak ada suit dia..sebab yang jahat tu ambil semua suit dia..

Tapi rupanya tidak..cerita dia lain..


                                       

Oh, lupe lak..aku tengok dengan adik aku dekat TGV Sunway Pyramid, dia yang belanja..



Ok, aku tak nak lah komen lebih-lebih pasal jalan cerita dia sebab tu memang dah best dan nanti tak best la orang dah tahu jalan cerita dia kan..tu nak tahu baik korang pergi tengok sendiri..yang penting bila tengok tu aku excited dan tak boleh duduk diam..

Ni pengajaran dari cerita tu..

1) Jangan bongkak dan jangan cuba cari pasal dengan orang jahat..nanti rumah korang kena serang..
2) Kadang-kadang perkara kecik yang kita buat kat orang tu boleh buat orang berdendam dengan kita tanpa kita sedar..(ni mak aku selalu pesan jangan cari pasal dengan orang terutama bab hati dan perasaan..takut orang berdendam..)
3) Bila susah baru kita kenal siapa kawan kita..
4) Yang penting fight for your Dato' Najib..opsss for your Presiden and your love one..

Bila aku tengok cerita ni aku ingat dekat Umar, anak sedara aku..sebab ada part tu Iron Man stuck dekat bengkel seorang budak ni dan budak ni sangat excited jumpa Iron Man dan dia pun ada tolong Iron Man tu jaga Javias (suit Iron Man) yang tengah recover..aku rasa kalau Umar jumpa Ultraman mesti dia excited dan beria nak tolong Ultraman tu..



Apa-apa pun pergilah tengok Iron Man..best!!!

-Malynn-

2 comments:

  1. dah nengok sudah..
    mmg best..tony stark sggp letupkan suits dia semata2 nak spend time ngan Pepper..
    i like....

    ReplyDelete
  2. best kan..ni nak tunggu too fast to furius lak..haha

    ReplyDelete