Followers

Sunday, May 26, 2013

Jump Into Conclusion

Atau belum apa-apa terus kepada kesimpulan..

Aku rasa dulu Maria Elena ada buat vlog pasal ni..kiranya belum habis cakap lagi orang dah buat conclusion..

Macam hari tu aku balik kampung..aku tanya la mak aku yang kat kampung ni tak ada manggis ke?..
Sebab the day before tu aku nampak orang jual manggis, laici dekat Shah Alam..dan kat kampung pun memang ada pokok manggis..jadi aku bertanya jelah..

Lepas tu, mak aku pergi cerita kat makcik makcik dekat rumah masa tengah rewang nak masak untuk kenduri arwah Bapak aku..terus makcik tu tanya "Ina tu mengandung ke?.."

Lagi satu, aku bagitahu abang aku yang Abu kena outstation pergi Penang..aku nak pesan nasi kandar lah..lama tak makan..nyum nyum..
Terus abang aku tanya "Kamu mengandung ke?"..

Masalah kan???..

Aku nak makan je bukan nya mengandung sebab walaupun aku tak mengandung, nafsu makan aku memang macam orang mengandung sebab aku tak kisah makan apa pun semua sedap..sampai mak aku cakap kalau aku balik, dia tak kisah masak apa sebab semua aku makan..

Lain kalau abang aku balik mesti ada Masak Lemak Kerang, Adik aku balik ada Ayam Masak Merah, anak sedara aku balik ada Sambal Sotong..

Nampak tak?..Small heart betul..huhuhu

-Malynn-


No comments:

Post a Comment