Followers

Monday, May 6, 2013

Mengundi Kali Ke-2 di SK Seri Besout

Mula-mula aku malas nak balik sebab aku tahu kalau aku balik mengundi pun BN mesti menang..tak balik pun BN menang jugak..jadinya, no point nak balik..

Nak balik pun kena fikirkan kos juga..pergi balik dalam RM150.00..
Walaupun diaorang cakap dapat duit kalau balik tapi non adoo..ingat senang ke nak dapat walaupun tu hak orang yang jauh-jauh ni balik nak ngundi..dan aku dengar kalau dapat pun, dapat RM20 je..

Memang aku campakkan je kat orang tu kalau dapat..tapi sebab aku tak dapat, aku balik duduk rumah senyap-senyap..harap orang yang makan duit tu, buncit perut dia nanti..

Aku balik malam hari Jumaat..kereta memang banyak tapi berjalan lancar..alhamdulillah..sampai rumah dekat pukul 11 lebih..

Balik rumah, aku nampak ada..

Bendera BN ada 3

Ada Sticker ni..
Malu jugak..haha

Adam & Opah sebelum mengundi..
Adam semangat..

Adam & Mama

Suasana yang meriah..

Tunggu Opah sebab Opah kena mengundi kat tempat lain..

Saya lah..lah..lah

Ni malam sebelumnya..lagu favourite Adam..Jom Kita Mengundi..
Dia boleh bangun tidur semata-mata layan lagu ni..

Bukti kami sudah mengundi..

Conclusion, BN menang dekat Dun Slim River dan  KawasanTanjung Malim..

-Malynn-

1 comment: