Followers

Thursday, June 6, 2013

'Company" Time @ Tioman

Tahun ni company aku buat company trip ke Tioman..setelah hampir 3 tahun kot aku kerja kat sini..barulah ada..sedih kan..tak apa lah..at least ada..

Ok, aku tak suka pun nak pergi sini..dan bagi aku Tioman ni biasa-biasa je..siapa suka diving tu ok lah kot..
Dan aku rasa Pangkor lagi best..maybe Redang dan Perhentian lagi best juga..
Tapi pantai dia bersih dan air pun jernih..



Kami pergi 31hb May sampai 2 June..stay dekat Berjaya Tioman..pergi dan balik pun naik Berjaya Air..
Naik dekat Subang Airport..



Berjaya Tioman Hotel & Resort..





Makan 3 kali setiap hari kat Hotel ni..sebab kalau nak keluar pun tak ada transport..kena sewa motor..
Kitaorang ada sewa motor hari pertama tu..pergi jalan-jalan dan pergi duty free shop..
Murah lah coklat kat sini..

Daim tu RM20 je..

3 keping = RM20

Aktiviti yang aku join cuma snorkeling..junggle trekking tak join..aku tidur kat hotel..lepas tu nak berkayak dan ber banana boat pun tak boleh sebab ombak tengah besar..
Last-last pergi mandi laut dan swimming pool je..

Esoknya tu pergi Glass Bottom Boat..ntah apa-apa "glass bottom" nya..mabuk laut je dapat..

Gambar aktiviti tak ada..aku tak bawa kamera..dan tak cukup penutupan auratnya..tak yah lah tayang kat sini ye..

Lepas tu check out dan balik..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment