Followers

Thursday, June 6, 2013

Korang Ada???..Aku ada..

Hari tu, masa tengah tunggu nak naik flight ke Tioman..

Sekali datang Almy Nadia, Wan Sharmila dan Sari Yanti dan anak-anak dia..
Duduk depan kitaorang..kitaorang buat tak tahu je lah kan..

Lepas tu Nabil dan Angah Raja Lawak lak datang..tu pun kitaorang buat tak tahu je..

Sekaliiiii..Dynas lak datang..huhu..cantiknya beliau..badan pun cantik..aku nak bergambar dengan dia..tapi malu sangat..sampai la flight diaorang ke Terengganu take off..tak bergambar la aku..

Sedihnya..

TAPIII..korang tahu siapa lak datang lepas tu..

Orang penting ni..dia tengah tunggu flight ke Penang..mula-mula tak nak bergambar..
tapi nanti frust lak lagi kan..aku pun beranikan diri lah nak bergambar dengan dia..

Me: " Dato', can i take a picture with u?"
Dato': "Of course"

Tadaaa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Dato' Lim Kit Siang

Korang ada???..
Kalau Najib aku tak rasa kot dapat tangkap..mesti bodyguard dia keliling pinggang..ni dia steady je seorang-seorang dengan PA dia kot. naik FireFly je..

-Malynn-

2 comments:

  1. Hahahahahha. Betul ye Dato bukan Tan Sri ke apa ke.

    ReplyDelete
  2. ntah..orang panggil je Dato'..hahaha..

    ReplyDelete