Followers

Thursday, July 18, 2013

Menu Berbuka 9 Ramadhan

Hari ni 10 Ramadhan, aku tak bangun sahur..
Maksudnya kalau aku tak bangun, Abu pun tak bangun..Adam pun tak bangun..
Aku baru je semangat nak buat maggi goreng untuk sahur..nak makan dengan telur goreng setengah masak & sosej..tapi nak buat macamana..dah tak ada rezeki nak makan sahur hari ni..
Lagipun salah sendiri pergi tutup alarm walaupun dah dengar..konon nak bangun kejap lagi..

Jadinya, untuk melepaskan frust meh nak tunjuk lauk berbuka kitaorang semalam..

Ayam Goreng Kunyit

Ikan Sambal

Beli kuih-kuih dan murtabak
Kuih yang dah tinggal sikit tu Adam yang makan

Hari ni tak tahu nak masak apa lagi..ingat nak masak udang masak lemak dengan kacang panjang je..

Oh, 2-3 hari ni aku pergi kerja aku nampak pohon-pohon sakura berbunga lebat di area Shah Alam ni..cantik sangat..tapi gambar aku ambil low quality sebab ambil dari dalam kereta je sambil drive..




-Malynn-

No comments:

Post a Comment