Followers

Wednesday, July 17, 2013

Nak Rumah Ada Konsep!!!

Baru je hari tu aku tulis pasal rumah aku tak ada konsep kat SINI kan?..

Tetibe tadi blogwalking ada orang mention pasal Wall MakeOver By Na..

Sekali pergi FB website, memang meleleh air mata tengok cantik sangat makeover yang diaorang buat pada wall-wall rumah customer diaorang..
Teringin nya nak macam tu jugak..serius, teringin, mengidam semua lah..

Yelah, aku rasa cat dan design wall dekat rumah tu memainkan peranan penting untuk menjadikan rumah kita ni nampak lagi besar ke..lagi luas..lagi berseni..lagi cantik..dan boleh jugak jadi main focus kat rumah tu bila orang datang..
Contoh wall cantik-cantik buat dekat main hall..mesti orang tertumpu dekat hall ko je dan terlupa nak pandang bahagian lain dalam rumah yang tak berapa nak senonoh tu kan..

Banyak design boleh pilih ikut kesesuaian rumah dan minat masing-masing..

Macam color purple ni..nice sangat..baru lah nak semangat nak makan..walaupun lauk ntah apa-apa..hihi

Hari tu kan aku ada cakap nak cat rumah warna merah..macam gambar ni.cantik sangat..menyerlah hall aku kalau warna merah kan..mesti orang tengok pun tertarik menarik..tak jemu mata memandang..

Kalau nak nampak lebih classy tapi still elegance, warna kat atas ni pun cantik jugak..simple je..tak serabut..

Dan kalau macam rumah aku pulak, yang memang tak ada divider antara main hall dan dapur..
Aku rasa design macam ni kena dengan rumah aku..
Dapur pun nampak ceria dan tak lah orang tengok masuk-masuk je terus dapur..macam pelik sangat..


Tapi dalam banyak-banyak design yang ada dekat Wall MakeOver by Na ni, aku paling berkenan dengan yang ni..cantik dan lain dari  yang lain..kiranya sekali pandang, rasa nak pandang 14 kali lagi..hihi
Lagipun kerusi aku pun color hitam..jadi matching la dengan design ni.. ^_^


Jadi untuk Ms Nadia tuan empunya www.nadiafarahida.com ni saya nak merayu kat awak ni..tolong makeover kan rumah saya macam kat atas ni..huhu..sebab.......

"Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk di makeover oleh Wall Makeover by Na dengan design pilihan ini kerana rumah saya adalah berkonsep carca marba sekarang ni..dengan adanya wall design di atas, saya percaya yang rumah saya akan menjadi lebih cantik dan stunning daripada sekarang..selain itu saya juga percaya dengan sentuhan magik dari team Wall Makeover by Na akan menjadikan impian saya untuk menjadikan rumah berkonsep satu kenyataan selain menjadikan kami sekeluarga lebih ceria dan gembira untuk tinggal didalam teratak kecil kami..lagipun raya dah nak dekat..nanti orang datang raya, baru lah boleh bangga sikit ada wall cantik..hihi..thank Ms Nadia.."

-Malynn-

No comments:

Post a Comment