Followers

Monday, September 30, 2013

YES!!! Ephyra Murah

Sempena nak masuk bulan Oktober lagi beberapa hari lagi ni..aku nak melancarkan YES untuk Ephyra..
YES = Year End Sale la ye..
Offer bermula dari 1hb Oktober hingga 31hb Disember 2013..

Walaupun semua harga barang naik tapi aku rasa nak bagi murah pulak Ephyra ni..
Salah satu sebab aku nak mengadakan YES ni adalah bulan Oktober, anniversary aku dengan En. Abu yang kedua..saja nak share dengan korang jugak..hahaha
Lagipun akhir tahun kan selalu ada sales..siapa nak buat stock untuk tahun depan pun boleh kan..

Lepas tu ramai nak try Ephyra tapi sebab harga mahal sikit walaupun berbaloi dengan benefits yang korang akan dapat bila consume Ephyra ni..aku nak fair and square dengan customer-customer aku..
Jadi meh la kita cantik sama-sama dengan harga murah..so share benefits together and insyaAllah will be happy together too..

Apa lah aku merepek ni kan..
Tak nak banyak cerita lah..siapa nak harga murah cepat order ye sebelum terlambat..

Actually semua pasal Ephyra aku ada buat label dekat sidebar belah kanan blog ni..
Jadi apa-apa promo ke apa ke yang aku update kat blog ni boleh refer dekat situ..

Anything boleh lah contact me at 012-2415823..please be informed also, my WhatApps only available after 6pm during weekdays because i'm not active during office hours..Thank you semua!!!


-Malynn-

No comments:

Post a Comment