Followers

Sunday, October 6, 2013

2nd Anniversary (7.10.13)

Hari ni 2nd Anniversary aku dengan Abu..
Kalau dulu masa bercinta dengan 1st boyfriend tiap-tiap bulan sambut anniversary..haha
Dengan Abu ni kalau ko tak ada plan apa, harapan lah ko nak celebratenya..
Aku minta bunga dekat sebulan kot..haramnya dia nak beli..
Tapi siang tu dia belanja makan dekat Secret Recipe..gambar kat handphone dia sebab handphone aku Adam buat tengok dia punya Muffin Songs..

Kek ni pun aku punya effort tau..dah lah time anniversary lah kena pergi outstation seminggu nya..
Nak pergi bercuti pun tak boleh..aku pun manyak kerja..
Tak pelah..panjang umur dan jodoh ada lah lagi 20-30 kali lagi nak sambut anniversary..

So, Happy 2nd Anniversary to Us!!!

Sorry lah gua tak reti madah-madah ni..tambah-tambah untuk tatapan ramai di FB mahupun blog..
Tulis romantik-romantik kat FB pastu tag husband sendiri..tiap-tiap hari lak tu walaupun husband depan mata..zaman gua macam tu dah berlalu..gua dah matured..
Better gua cakap depan-depan je dengan husband gua..baru rock.. ^_^

Sila abaikan muka kami yang sememeh tu sebab gambar ni 
diambil dalam pukul 11 malam dan hanya tutup atas je...
bawah pakai seluar pendek..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment