Followers

Wednesday, November 20, 2013

Tekak Pahit

Minggu ni adalah minggu tak sihat..
Mungkin berjangkit dari Adam ataupun customer aku sebab hari tu customer aku tak sihat , duduk pulak dalam bilik ber air-cond..memang senang la nak berjangkit kan..

Tapi aku tak demam panas pun..cuma demam sejuk-sejuk..sakit urat..lemau je rasa..
Makan panadol pun tak jalan..
Kalau demam panas, badan mesti berpeluh lepas makan ubat..
Ni demam sejuk-sejuk ni, tak ada peluh keluar pun..
Semua tak larat nak buat kerja..
Nasib lah tender aku siap..bos pulak tak ada..
Boleh la rehat sikit bila badan sakit..

Now macam dah ok sikit..cuma tekak rasa pahit..tekak macam bengkak..makan apa pun tak sedap..
Semalam aku masak rendang ayam style Kelantan..ikut resepi Kak Jee blogger tu..
Rupa and bau macam sedap dan sama dengan yang aku selalu beli dekat orang Kelantan jual nasik lemak..
Tapi bila makan..emmm..tak rasa apa..
Nikmat makan sedap mungkin dah ditarik untuk sementara waktu..
Minum nescafe pun tak habis..
Perut lapar ni tapi nak makan, rasa tak sedap..jadi terus lah lapar..

Nak cari asam-asam la buat penghilang pahit..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment