Followers

Sunday, December 29, 2013

Alamanda

Weekend lepas aku agak buzy dengan part time bisnes..
Ada 2 customer yang nak COD..nasib dekat je..
Hantar pagi jadinya banyak masa ada untuk berjalan ke tempat lain..
Walaupun gaji tak masuk lagi..duit pun paras hidung dah ni..
Tak apa..jalan-jalan je tak membeli tak apa..
Usha PANDORA pun tak apa..tak kena bayar kan..

Jadinya, hari Sabtu tu lepas jumpa customer dekat Putrajaya terus ke Alamanda..
Sebenarnya dah lama gila aku tak pergi sini..
Last pergi masa kerja kat IMU kot..ke masa kerja dekat Fisher..tapi dah 3-4 tahun kot tak pergi..
Banyak kedai baru..dah tak sama macam dulu..

Dulu masa study dekat UKM, ni antara tempat nak dating..
Tapi jarang jugak pergi..sebab ada motor pun masa final year..
Nak naik public transport pun tak ada connected dari Bangi ke Putrajaya..
Masa tu pun kalau pergi Alamanda just window shopping dan makan dekat Foodcourt..
Dan benda yang aku teringat adalah waffle dia..

Sebenarnya tengahari tu jiran aku dah jemput pergi birthday party anak dia..
So aku memang tak masak la kan..
Makan ringan-ringan je dulu kat Alamanda ni..
Order Waffle Starwberry Hill..
Sedap..sama macam aku rasa 3-4 tahun dulu..


Kali ni datang dah anak sorang 
tapi tak kahwin pun dengan bf yang selalu dating kat sini dulu..hikhik

-Malynn-

No comments:

Post a Comment