Followers

Monday, December 23, 2013

Girls Day Out

Semalam aku ambik cuti..nak keluar dengan adik aku pergi The Curve..
Senang pergi sini..semua ada..nak makan banyak tempat ada..nak tengok wayang pun tak sesak sangat..
Kalau nak pergi IKEA pun boleh jalan kaki je..

Aku pun dah lama tak ber hua hua..
Marilah alang-alang ada org nak teman kan..
Macam ni lah nasib orang tak ramai kawan..


Mula-mula sampai pergi tengok tiket wayang dulu..pergi pagi tak ramai orang pun..
Ambil pukul 1245tgh..cerita 47 Ronin..
Harga RM12/person..

Sementara nak tunggu wayang start, jam pun baru pukul 11.30am..
Kiteorang pergi karaoke yang baru bukak..dekat je dengan e-Curve MBO tu..
Ada promotion..RM6.50/hour untuk small room..lagu unlimited..
Mari bernyanyi..selalu nyanyi dalam kereta je..nak feeling lelebih pun tak boleh sebabnya nanti orang kereta sebelah ketawa kan kite..
Dan sebab kami berdua ni bukan kaki karaoke, dah satu hal tak tahu nak pilih lagu apa..
Yang penting lagu mestilah yang menyusuk perasaan dan boleh tarik sampai habis suara kan..


Mula-mula je blur..lepas tu bila dah nak cukup sejam baru kelam kabut pilih lagu macam-macam untuk nyanyi..


Habis karaoke just nice pergi tengok wayang pulak..
Cerita 47 Ronin..tak ada lah best boombastik..tapi ok lah..
Cerita pun slow je..dekat 2 jam cerita ni..

Keluar wayang, pergi solat semua dan terus ke Dip N Dip sebab aku teringin nak try..tengok gambar macam sedap je..tapi siapa yang nak pergi sini disarankan makan untuk hi tea or dessert time..sebab dia tak ada pun heavy food..


Variety of choices dan price quite pricey..setahun 2x je boleh makan..
Nak best buat kat rumah sendiri pun bleh..haha..sebab aku kan tauke coklat..tengok diaorang punya senang je aku nak tiru..rajin tak rajin je..hikhik




Harga semua ni RM45.10..
Membunuh jugak la..

Ok..hari pun dah menunjukkan pukul 430pm..marilah pulang ke pangkal jalan..
Tu pun sebab ingat anak comel saya tu..nanti balik lambat kesian dekat dia..
Nasib jugak balik on time sebab masa dah kat rumah tu aku sibuk masak dinner, anak aku pulak sibuk selongkar fridge cari makanan..kelaparan sangat rupanya..kesian anak saya..
Mak pergi hua hua..anak kelaparan..huhu

Nanti adik aku dah pergi US tak ada la merasa nak buat macam ni lagi..nak ajak laki takut dia pengsan pulak dengar saya nyanyi-nyanyi sebab selalu depan dia saya ayu je..hikhik

-Malynn-

1 comment:

  1. haha..x bleh blah ayat last skali tu...control ayu la ye...hihihi..

    ReplyDelete