Followers

Sunday, December 29, 2013

Selamat Tinggal 2013

Lagi 2 hari je lagi dah nak habis 2013 ni..
Cepat betul masa berlalu..dan pejam celik pejam celik dah nak masuk 2014..

Kesimpulan untuk tahun 2013 ni, tak ada benda menarik..
Benda biasa-biasa je..dan boleh dikatakan 2013 bukanlah tahun yang baik untuk aku..

Tambah pulak awal tahun 2013 ni arwah bapak aku dah tak ada..
As expected sebab sebelum tu aku ada dekat Singapore seminggu..
Sebelum pergi pun aku dah tak sedap hati..
Balik Singapore ngam-ngam sehari sampai, arwah bapak aku meninggal..
Dapat jumpa disaat akhir je..
Apa-apa pun alhamdulillah, Allah permudahkan perjalanan dia..
Dan kami yang tinggal ni pun dah boleh adapted dengan keadaan baru ni..
Mak aku pun aku tengok dah ok..dulu kurus..sekarang dah naik badan balik..
Semoga arwah tenang di sana..Al-Fatihah..aminnn..

Selain tu, dengan Adam yang agak kerap keluar masuk hospital sampai kena minor operation semua agak menguji jugak la..walaupun sakitnya tak berbahaya..
Alhamdulillah semua berjalan lancar dan semua dugaan diharungi dengan baik..
Dan sekarang Adam sihat dan semakin membesar..semakin pandai buat perangai..semakin menguji kesabaran..
Kata orang kalau anak kecik-kecik nakal, dah besar pandai..
Hope sangat dia jadi pilot MAS ke..Emirates ke..dapat lah maknya berjalan-jalan bila dah pencen nanti..

Untuk kerja pun biasa-biasa jugak..
Sales tak banyak..tapi ilmu pengetahuan makin bertambah..
Self confidence makin meningkat..
InsyaAllah 2014 ni ada hasil daripada kerja yang dibuat pada tahun 2013 ni..
Doa-doakan lah ye..

Part time bisnes pun alhamdulillah..makin ramai customer..
Target bulan ni tercapai dan sambutan sangat menggalakkan..
Alhamdulillah sangat..dapat la tampung buat beli botol susu anak untuk tahun depan..

Alam perkahwinan pulak macam tu lah..
Bergaduh bertekak tu hari-hari..
Bertumbuk semua tu belum lagi..hahaha
Adat la berumahtangga kan..kalau baik memanjang macam mustahil..
Kalau bergaduh tu, lepas tu ok balik..boleh lah minta PANDORA sebagai hadiah untuk berbaik.. :P
Doakanlah makin bahagia dengan anak kami si Adam tu..nak tambah lagi, not yet..

Apa lagi ye..emmm..
Tu je summary untuk tahun 2013...
Aku try cari azam aku tahun ni..tapi tak ada..
Rupanya aku tak berazam pun tahun ni..
Yelah..nak kurus pun badan macam tu je..
Nak beramal ibadat pun macam tu jugak..

Doakan lah 2014 makin baik, makin cantik, makin kaya, makin baik budi pekerti hati nurani, makin banyak bersedekah..aminnn..

-Malynn-



No comments:

Post a Comment