Followers

Wednesday, January 15, 2014

Muara Ikan Bakar, Port Klang


Tempat makan ni dah lama dah pergi..tahun lepas..
Baru lah nak update sebab aku malas sangat nak update sekarang ni..
Tambah lagi, kerja hakiki tengah banyak kerja..
Ni ada masa sikit marilah update sikit-sikit..
Lagipun customer Ephyra pun ada tanya aku jual lagi Ephyra ke tak sebab lama tak update dekat blog..

Ok..tempat ni dah selalu pergi..adalah 4-5x makan dekat sini..
Selalu datang malam..dan kedai ni beroperasi dari petang sampai malam..
Direction tak tahu sangat nak bagi tapi menghala ke Westport Klang..
Lepas tu ada signboard..follow je signboard tu..
Kedai ni betul-betul tepi laut..dekat dengan kawasan kilang..

In term of rasa..sedap la..especially sambal dan air asam dia..
Binatang-binatang laut tu pun semua fresh..
Harga pun reasonable dan murah sikit dari makan dekat town..

Cicahs

Sotong Goreng Tepung

Ketam Masak Cili

Udang Bakar Kosong

Couple Romantik 1

Couple Romantik 2

Abu selalu cakap jom lah ajak family aku makan-makan kat sini ramai-ramai..
Tapi aku tak kaya lagi nak ajak diaorang makan kat sini..nanti dah kaya aku ajak ye..
Lagipun abang-abang aku tak rajin makan kat luar, jauh-jauh macam ni..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment