Followers

Thursday, January 16, 2014

Vitamin C

Aku tengah planning nak tambah satu lagi product untuk dijual..
Dan aku nak product yang mampu dibeli oleh semua orang..
Tak kisah la student ke..pekerja ke..surirumah ke..
Sebab Ephyra tu agak mahal..kebanyakkan golongan bekerja je beli..
Macam student-student tu kena fikir banyak kali..
Kalau boleh biarlah yang orang boleh commit untuk beli setiap bulan kan..

Jadi, aku tengah mengeksperimenkan diri dengan Vitamin C..
aku stop dulu ambik Ephyra sebab nak tengok keberkesanan Vitamin C ni..
Kalau ok, aku nak proceed jual la kan..aku akan jual barang yang aku pakai je sebab baru cakap dengan yakin bila customer tanya kan..
Of course harga mampu milik dan murah..
Nanti apa-apa aku update..

Muka Atas adalah muka suci tanpa 360 dan any compact powder or make up
Muka Bawah adalah muka dengan 360, pakai compact powder, eyeliner, lipstick
*Ni 2 minggu ambik vitamin C*

-Malynn-

No comments:

Post a Comment