Followers

Tuesday, February 18, 2014

Seks Punya Hal

Aku rasa dekat Media Sosial banyak iklan pasal produk-produk yang related dengan seks..
Untuk ketat la, untuk montok la..untuk suami berkepit tak payah lepas la..

Geli betul bila aku baca..walaupun aku dah berkahwin, tapi aku rasa hal-hal dalam kain ni masih perlu ditutup dan tak ditayang secara terang-terangan..
Tambah-tambah macam Facebook tu..budak-budak ramai boleh tengok iklan tu..
Budak zaman sekarang ni pun kan suka mencuba..tu yang macam-macam hal boleh jadi tu..

Kadang-kadang sampai aku terfikir, teruk sangat ke masalah seks dikalangan orang Malaysia ni..
Adakah kebanyakan masa yang ada hanya untuk seks..?
Tak ada cara lain ke nak melambangkan kasih sayang..?
Lemah sangat kah suami anda tu..?..
Kalau tak ada seks tu boleh terbalik ke dunia ni..?

Ntah la..aku pun tak tau nak komen macamana..
Produk minuman pun kadang-kadang tu nak jugak diselitkan kebaikannya adalah untuk mengatasi masalah suami isteri..
kesian orang-orang kita ni..

-Malynn-


1 comment:

  1. kann...x larat nak nengok kat FB tu..
    berderet2 iklan..
    org malaysia (baca: Melayu) ni asyik pikir yang tu je kot..

    (P/S): taknaklah cik abg nak berkepit je...xleh nak bergerak bebas..heheheheh..

    ReplyDelete