Followers

Sunday, April 6, 2014

Adam's First hair Cut

Sepanjang Adam hidup ni, semua rambut dia potong dekat rumah..
Masa baby lagi, just cukur je jadi botak..
Lepas tu, ayah dia je yang potong..
Masa dia tak ligat gerak sana sini, memang senang la nak potong sendiri..
Tapi sekarang, jangan cakap la..
Tu lah kadang-kadang senget sebelah..sebab belum habis gunting, dah lari..
Rambut Adam ni pulak jenis tebal dan cepat tumbuh..
Jadinya, memang kena potong selalu la..

Since mak aku ada kat sini dan Adam pun kalau dengan Opah dia memang behaved sangat..
Potong kuku elok je duduk..makan pun elok je..
Terus aku ajak mak aku teman bawak dia pergi potong rambut dekat kedai..



Orang kedai tu memang teror la aku tengok..
Sap sap sui..terus siap..
Adam pun elok je duduk..tak gerak-gerak..tapi muka memang sedih la..
Aku duduk luar, sebab kalau nampak aku nanti tak keruan jadinya..
Mak aku je stay dengan dia..
Dan akhirnya, siap..handsome la sikit..
Kalau tak, macam anak terbiar je..serabai semacam..
Tapi masa orang tu blow rambut dia tu, terus nangis..haha

Lepas ni, kalau nak mudah kena bawak mak aku la untuk control Adam..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment