Followers

Monday, April 7, 2014

Dating dengan Boyfriend

Abu tak ada untuk 2 minggu, mungkin sebulan..
Habis tu dia tak ada, tak kan nak kami anak beranak ni nak duduk rumah je kan..
Bosan yang amat..
Jadi, Ahad hari tu aku ajak je Adam a.k.a boyfriend aku pergi jalan-jalan..
Aku memang tak kan drive kalau tak ada orang yang pegang Adam..untuk long distance la..
Kalau takat kat area rumah tu aku tak kisah..
Aku memang tak beli carseat untuk dia..sebab dah tahu dia tak akan duduk dalam tu..


Jadi, gamble je lah..dan alhamdulillah..dia behave je duduk sebelah aku sambil tengok pocoyo..

Pergi Jusco Bukit Raja je..
Dan tak rushing nak ke mana-mana..
Jadi, layan kan jelah Adam nak berjalan ke mana yang dia suka..
Sekali bertemu dengan tempat untuk main ni..
Terus lah dia tersangkut dekat sini selama setengah jam..ajak pergi makan tak nak..
Bawak keluar kejap, dia terus patah balik pergi tempat tu balik..





Nak tak nak aku bawak jugak keluar..
Boleh tak dia tantrum..sabar je lah aku..aku take away je lah makanan..
Lepas tu ambik troli masukkan dia dalam tu..beli biskut, yogurt..
Terus balik..


On the way balik tu pun dia behaved jugak..dan tidur..
Jadi, ok jelah kot kalau nak keluar berdua dengan dia lepas ni..

-Malynn-


No comments:

Post a Comment