Followers

Monday, April 21, 2014

#sofina2.1


Sofina 2.1 inspired by Vivy Yusof..
Hihi..aku pun tak tahu kenapa aku terpengaruh nak beli..
tengok harga ok..within kemampuan..
tengok design pun ok..sebab aku pakai sling bag Coach tu macam kecik sangat..
Maklum lah, handbag aku tu kan handbag Ayah Adam dan Adam jugak..semua nak letak situ..
Wallet, keys, botol susu, pampers..macam-macam..
Jadi memang handbag yang besar adalah satu keperluan..


Jadi, setelah dipertimbangkan aku pun purchased la Cik Sofina 2.1 ni..
Aku ambik biru gelap..nice..ada gold buckle ye orang panggil..tali pun ada 3 options..nak pendek, nak panjang sikit or nak panjang sekali..


In real, cantik la bagi aku..space memang banyak..
Tapi ni aku captured macam kurang berseri pulak..maybe aku yang kurang seni kan..
Apa pun i'm in love with this #sofina2.1..

Oh lagi satu, bag ni pre-order..2 bulan jugak la aku tunggu..dan kebetulan sampai, ngam-ngam Abu ada kat rumah..aku pun lupa samada aku letak address rumah ke office..nasib..tak payah collect dekat Poslaju..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment