Followers

Thursday, January 27, 2011

Kuantan - Vistana & Planet Seafood

Kalau pergi outstation, satu benda yang aku concern is Hotel..memang aku agak mengada kalau bab ni sebab kan boleh claim kat company..jadinye, memang demand sikit la..tapi kalau sendirian berhad, aku tak kisah pun bab-bab nak tidur ni..ahaks..

Untuk trip aku ke Kuantan hari tu, aku pilih Vistana..bilik sangat luas, bersih dan yang penting ade bath tab kat dalam bilik air dia..Al maklum la..kan hari-hari mandi shower je..hikhik
Harga bilik ni dapat RM163.00/malam camtu..sebab ada corporate rate..

Suka toiletries yang disediakan..comel ^_^


Katil yang boleh tidur 3 orang sebenarnye..best sebab ade 5 bantal atas tu..


Ada swimming pool tapi untuk saya yang tak pandai berenang ni..
tak kisah pun kat swimming pool ni.. =p


Hotel Vistana


TV LCD Samsung yang besar..

Lepas check in semua, janji dengan Ena dan Fiza nak keluar makan malam dan lepak sama-sama..dah lame tak keluar macam ni sebab semua duduk jauh-jauh dah...pastu Fiza pun dah kahwin dan ade anak semua..so lagi susah la nak berhua hua macam zaman U dulu..

Pergi makan kat area Balok, Kuantan..dekat dengan rumah Fiza..makan kat Planet Seafood..

Perbincangan antara kami..


Fiza & Me..


Ena & Me..


What we had that night
1) Siakap 3 Rasa - 3/5*
2) Kailan Ikan Masin - 3/5*
3) Udang Goreng Tepung - 4/5*,
sedap dan bukan jemput-jemput tepung ek..
4) Kerabu Mangga - 2.5/5*
5) Telur Dadar - 5/5*  =p

Ok la kedai ni dan sebenarnya banyak sangat kedai-kedai makan kat area ni dan memang ramai orang..

Saya memang dihantar untuk bekerja tapi tak salahkan kalau nak bergumbira sekali sekala..hihi

Malynn:)

No comments:

Post a Comment