Followers

Thursday, May 8, 2014

Farewell Lunch

yeah..finally aku dah resigned..
Last day aku adalah pada 24/4/2014..finally kan..
Aku cakap nak berhenti ni dah lama dah kot..offer ada tapi masa, tempat, keadaan tak sesuai kot..
Atau dalam kata lainnya bukan rezeki aku kat situ..
dan alhamdulillah, offer yang aku dapat sekarang ni much better daripada tempat lama..
Aku pun dah malas nak bising-bising pasal company lama tu..

Seperti biasa sebelum berhenti, mestilah kena ada farewell kan..
Dan bos aku pun memang tak ada lah nak buat farewell tu..kebetulan officemate aku pun resign jugak..
Tapi last day dia 25/4/2014..so, celebrate sekali la..
Yang join pun, kita-kita aje..4 orang..

Mula-mula nak makan dekat Kulcats..dah lama nak try..tapi tak ada member..
now aku tengah menganggur ni dan tak ada buat apa, siapa nak pergi Kulcats boleh lah ajak aku sebab aku nak sangat try makan kat situ..
oh, di hari kejadian tu, banyak sangat halnya terus tukar makan dekat Serai je kat Empire..


Anyway, thanks to Ms Wong sebab belanja farewell ni..
Company tak ada lah teruk sangat dan tak ada lah manis sangat..adat lah bekerja..
Mana-mana pergi pun sama je sebenarnya..perangai orang pun lebih kurang sama jugak..
Jadi, tak ada pesanan pun aku nak tinggalkan untuk company lama ni..cuma terima kasih jelah untuk gaji, comission, experiences dan apa-apa yang aku dapat kat situ..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment