Followers

Sunday, October 17, 2010

Serai Thai Restaurant, Seksyen 3

Sebenarnya cadang nak pergi kedai ni since puasa hari tu tapi disebabkan tak sempat plus duit yang kene catu sebab nak raya semua kan, so akhirnye Jumaat lepas aku pun ajak la Ran makan malam kat kedai ni...

Kedai ni dekat shoplot, belakang Mais & McD..senang gak la nak cari tapi kalau bukan orang Shah Alam, anda boleh minta direction daripada orang Shah Alam dulu ye..hihi

Ni rupe luar kedai tu,




Dan ni dalam nye pulak,



Kiteorang duduk dekat tepi sekali dekat shelf & yang ade bantal-bantal tu..hihi
Memang convinience kedainye dan service pun cepat..

Aku order biase-biase je..tak try pun specialty kat kedai ni sebab mahal..specialty nye Butter Prawn..maybe next time aku datang lagi, aku order..

Menu pada hari tu yang aku pilih - Sweet Sour Fillet Fish, Seafood TomYam, Kangkung Belacan dan Omellete With Minced Beef & Vegetables..nasi putih dan Chinese Tea..

Seafood TomYam


Total RM58.20..

Gambar makanan tak ade sebab sibuk makan dengan semangatnye sampai tambah-tambah nasik..semua ni ambil dari blogger yang pernah review restoran ni..

Ape-ape pun, memang sedap..sile la datang..

Serai Thai Restaurant



No.5, Jalan Sena,


3/13A, 40000 Shah Alam


Tel: 5510 5729


Business Hour: 11.30am to 3pm, 6pm to 10pm


GPS Coordinate: N03 4.560′ E101 30.563′


Malynn:)

1 comment:

  1. pertama kali datang serai masa thn 1996, kakak saya yang bawak makan sini, rasa mcm dah high class sgt sbb masa tu student mmg xde duit.. cuma ingat nama Serai kat Seksyen 3... skang dah duduk Shah Alam, and beberapa bulan lepas jumpa balik kedai ni.. excited sangat, kali ni boleh dtg dengan family sendiri pulak (nampak sangat saya dah tua.. he..he..)

    ReplyDelete