Followers

Wednesday, December 15, 2010

Cuba Untuk Hidup Sihat & Kurus

Sekarang ni semua ramai orang akan cakap "Kurus itu cantik"..so, ramai orang obses nak kurus..
Ye, saya pun begitu..currently la..tak tau la sampai bila semangat ini akan ada..

Apa yang saya buat untuk mencapai matlamat ini adalah:

Breakfast saya: Ok tak? Orang cakap pisang boleh cegah kanser, vitagen lak untuk usus..


Lunch a.k.a Hi Tea: Saya selalu skip lunch sekarang..dan bile terlampau lapar, saya hanya makan roti..dan memilih roti wholemeal compared to roti putih


Dinner: Saya cube untuk avoid nasi..tapi kadang-kadang termakan juga atas ajakan kawan-kawan dan dia yang tersayang..kalau boleh tak nak makan nasi terus..so saya more prefer makan benda-benda lain camni..


Selain itu, saya start joging tapi saya hanya joging weekend je..kan best kalau saya boleh joging hari-hari..mesti lagi cepat sihat, cerdas dan cergas..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment